Translate

woensdag 20 maart 2013

Kan je echt alles onbeperkt eten met Fast-5?

Ja...in principe wel.
Echter wil ik daar wel de kanttekening bij maken dat je je gewenste  resultaat veel sneller zal bereiken als je kiest voor zoveel mogelijk gezonde, koolhydraatarme voeding.
Ik kan je echter verzekeren dat als je eenmaal een tijdje bezig bent....je niet elke dag 2 slagroomtaarten zal willen verorberen.

Naar mijn idee is een combinatie met een paleovoedingswijze de meest optimale mix maar periodiek vasten is eigenlijk geen dieet op zich en alle voedingsgewoonten ...zowel religieus als dieettechnisch geinspireerd zijn perfect te combineren met Fast-5.


The evolution of man

Zelf ben ik een echte bourgondier en daarom past fast-5 uitstekend bij mij.
Ik hou van lekker eten en een heerlijk wijntje op zijn tijd en dank zij periodiek vasten kan ik toch een atletisch lichaam behouden...en verder verbeteren. Wil je echter zeer snel afvallen dan is extra calorieenrestrictie aangeraden.

Wel blijft het belangrijk om er vooral voor te waken ook voldoende groenten en fruit te eten...maar zoals ik al aangaf ga je daar na een tijdje vanzelf naar verlangen.
Ook zou ik adviseren om je voeding aan te vullen met voldoende natuurlijke voedingssupplementen ...just to make sure.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten